понедельник, 31 октября 2011 г.



Для тих, хто працює з обдарованими 

  1. Ознайомити з даними психологів (провідний тип памяті, мислення, обсяг уяви, карта інтересів, професійна спрямованість).
  2. Організувати індивідуальну роботу на уроці:
    • визначити ступінь складності завдання;
    • скласти індивідуальний план роботи на уроці;
    • розробити систему продуктивних знань
  3. Вести дослідницьку діяльність з урахуванням інтересів учня за наступними етапами:
    • організаційним;
    • розробки систем;
    • запроваджу вальним;
    • діагностичним;
    • аналітичним;
    • підсумковим.
  4. Консультування батьків з питань:
    • кола інтересів учнів;
    • труднощі у навчанні;
    • індивідуальних особливостей
  5. Організувати моніторинг впливу дослідницької діяльності учнів на якість  знань
  6. Влаштувати публічну репрезентацію дослідницької діяльності учнів.



Використано матеріали   Микитенко А.В.

Комментариев нет:

Отправить комментарий