Для тих, хто працює з обдарованими
- Ознайомити з даними психологів (провідний тип пам’яті, мислення, обсяг уяви, карта інтересів, професійна спрямованість).
- Організувати індивідуальну роботу на уроці:
- визначити ступінь складності завдання;
- скласти індивідуальний план роботи на уроці;
- розробити систему продуктивних знань
- Вести дослідницьку діяльність з урахуванням інтересів учня за наступними етапами:
- організаційним;
- розробки систем;
- запроваджу вальним;
- діагностичним;
- аналітичним;
- підсумковим.
- Консультування батьків з питань:
- кола інтересів учнів;
- труднощі у навчанні;
- індивідуальних особливостей
- Організувати моніторинг впливу дослідницької діяльності учнів на якість знань
- Влаштувати публічну репрезентацію дослідницької діяльності учнів.
Використано матеріали Микитенко А.В.
Комментариев нет:
Отправить комментарий