понедельник, 24 октября 2011 г.


 Етапи реалізації  плану  роботи з обдарованими дітьми  
    І етап – розширюючий, який спрямований на забезпечення максимальних можливостей обдарованої дитини, широку реалізацію орієнтовно-пізнавальної діяльності, ознайомлення дитини з різноманітними галузями та об’єктами її потенційного інтересу. 
На цьому  етапі можна запропонувати    
1. Завдання  конструктивного,  творчого рівня.
2. Завдання на розвиток логічного мислення.
3. Завдання на розвиток спостережливості, як на важливий метод навчання і пізнання, розвиток фантазії і уяви.
      На другому етапі  необхідно застосувати  роботу з інформаційними носіями : електронними підручниками  та вже існуючими автоматизованими системами навчання та контролю як  самостійно на уроці , так і вдома.  Для таких учнів  корисні будуть папки  пізнавальної діяльності , які складені у  за темами , включають теорію, практичні завдання та контроль знань.
 ІІІ етап – творчий.  Обдарована  дитина уже готова до творчості , тому можна залучати її до створення власних  завдань  пізнавальної діяльності.
Були використані роботи  Н.А.Яценко 

2 комментария:

  1. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  2. Характеристика обдарованих дітей

    — надзвичайно ранній вияв високої пізнавальної активності й допитливості;

    — швидкість і точність виконання розумових операцій, що зумовлене стійкістю уваги та оперативною пам'яттю;

    — сформованість навичок логічного мислення;

    — багатство активного словника;

    — швидкість і оригінальність вербальних (словесних) асоціацій;

    — виражена установка на творче виконання завдань;

    — розвиток логічного мислення й уяви;

    — володіння основними компонентами уміння вчитися.
    Важливою характеристикою обдарованості є креативність — здатність до творчості. Згідно із психологічними дослідженнями основою обдарованості є закладений від народження творчий потенціал, який розвивається впродовж усього життя людини. Він не залежить безпосередньо від рівня розумових здібностей, оскільки діти з високим рівнем інтелектуального розвитку іноді володіють незначним творчим потенціалом.
    Використано матеріали[ADM]Irina

    ОтветитьУдалить